Úspešný spoločenský večer seniorov pri príležitosti Dňa matiek

21.05.2013 00:00

Pod mostom rak,nad mostom vták.

Keby si vedela,

mamička má milá,

jak ťa mám rád.

 

A ja mám rád karafiát,

červenú ružičku, 

tú moju mamičku,

tú ja mám rád.

 

Pamätáte si na básničku, ktorú sme ako deti recitovali svojim mamičkám?

Vyrástli sme, deti nám vyrástli,vnúčatá nám vyrástli, alebo vyrastajú ,ale to sladké slovo mama, mamka, mamička, maminka, nám stále znie ako lahodná hudba, aj keď naše mamičky už na nás hľadia z nebeskej výšky. 

Jednota dôchodcov v Považskej Bystrici si uctila peknú tradíciu - sviatok Dňa matiek - spoločenským podvečerom spojeným s hudbou a tancom. Seniorky a seniori plní elánu predvádzali svoje tanečné kreácie na parkete a pri lákavých tónoch harmoniky vystriedali veselé aj ťahavé, krásne slovenské ľudové piesne. A naozaj bolo čo počúvať a pozerať.

Dovidenia pri ďaľšej peknej akcii. Tešíme sa na Vás.

 

 

 


 

© 2013 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode